Opel Astra Sports Tourer je zvolena Evropským autem roku 2016. Ve své výbavě má navíc inovace, které byste možná spíš čekali u luxusních vozů. Vyzkoušeli jsme pro vás, co vám může tento vůz nabídnout.
Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Opel Astra Sports Tourer je zvolena Evropským autem roku 2016. Ve své výbavě má navíc inovace, které byste možná spíš čekali u luxusních vozů. Vyzkoušeli jsme pro vás, co vám může tento vůz nabídnout.
Dalším vozem, který jsme pro vás prohlédli od střechy až po ráfky, je Opel Astra Sports Tourer. Jde o vůz, který v minulém roce Opel představil ve Frankfurtu. Nabízí inovace z luxusních vozů a spoustu doplňků, díky kterým se stane cestování pohodlnější, bezpečnější i zábavnější. Tak například, objem kufru má až 1 630 litrů, vůz má automatické otevírání víka zavazadlového prostoru a prvotřídní zábavní systém pro připojení k chytrému telefonu. A to rozhodně není vše. O kvalitách vozu Opel Astra ST svědčí rovněž fakt, že je vítězem ankety Evropské auto roku 2016, vyhlášené v rámci 86. ročníku ženevského autosalonu.
Projeďte se v luxusně vybaveném voze Opel Astra ST. Objednejte si u nás testovací jízdu, rádi vám vůz předvedeme.
U vozu Opel Astra ST automobilka zapracovala hlavně na praktičnosti a pohodlí interiéru. Do tohoto vozu si například můžete zvolit chytré rozdělení opěradla zadních sedaček, které využijete při převážení lyží. Sklápění sedadel je možné provádět pomocí tlačítka z kufru. Sedadla ve voze mohou být vyhřívaná, ventilovaná a na požádání dokonce získáte i masážní Welness sedadla s přifukovatelnými bočnicemi. Po nastavení sedačky do ideální polohy se pohodlně usadí i vyšší řidič. Výhled z vozu nám přišel opravdu výrazně lepší oproti předchozím verzím, a to i směrem dozadu.
I sezení v zadní řadě je velmi pohodlné a bezpečné. K tomu přispívá také šikovně umístěná a vysoko výsuvná opěrka hlavy. Ani prostřední zadní sedadlo nenabízí o mnoho snížený komfort, a tak můžeme Astru ST opravdu označit za pětimístné auto, které bychom se nebáli vzít i na delší cesty s více cestujícími.
Výrazným designovým prvkem vozu je masivní kovová lišta, klesající směrem k zádi. Ta ladí s elegantními liniemi umístěnými na boku vozu. Designové LED světlomety vozu jsou koncipované tak, aby neoslňovaly ostatní řidiče. Výsledný šmrnc vozu dodávají vzhledné ráfky z lehkých slitin, které si do vozu vyberete podle vlastního vkusu. Astra ST na nás celkově působí velice kvalitně a bytelně.
Při řízení je podvozek komfortní a vůz se na silnici chová příjemně a předvídatelně. Necítili jsme, že by měl tendence dělat něco, co po něm nechceme. K tomu přispívá i fakt, že Opel Astra ST je v porovnání se svým předchůdcem skoro o 200 kg lehčí. Motor si můžete zvolit ve výkonovém rozpětí od 70 kW (95 koní) do 147 kW (200 koní).
Vyzkoušeli jsme i chytré otevírání kufru v nejvyšší řadě Innovation. Bezklíčkové otevírání funguje tak, že nohou zahýbete pod zadním nárazníkem. Jde o opravdu praktický doplněk, který oceníte, když máte ruce plné tašek nebo krabic. Víko kufru můžete navíc stejným způsobem i zavřít. Opel Astra ST má také tlačítkem ovládanou ruční brzdu, která se automaticky deaktivuje při rozjezdu. Tím se rovněž zvětšil prostor na středovém tunelu i loketní opěrka. Ta se hodí zejména při cestách na delší vzdálenosti.