Upravit stránku

Insignia od Opelu, ztělesněná sportovní elegance

Olfin Car Palace testuje ve Špindlu

O novém Opelu Insignia jsme vám už napsali hodně. Přečíst si můžete například naší recenzi nebo také novinku o tom, jak Insignia v hodnocení vítězí nad svými konkurenty na plné čáře.

Nyní vám však přinášíme ukázku z vlastního testování, na které jsme se vydali do Špindlerova Mlýna. K dispozici tak máme spoustu krásných vlastních fotografií a super video.

K testování jsme si vybrali model Opel Insignia 2.0 Turbo 4x4.

Opel Insignia

Dokonalý exteriér

Opel Insignia má působivý design již na první pohled. Uchvátí vás stylová karoserie s nízkou siluetou evokující sportovní čtyřdvéřové kupé. Tento model je podstatně nižší, a to o celých 29 mm. Do šíře se však naopak natáhla, a to celkem o 11 mm. Je to sportovní, ale zároveň velmi elegantní vůz, který se může rovnat s vozy vyšších tříd. A navíc, červená barva Opelu Insignii opravdu sluší! 
1
2
3

Působivý interiér

Posed ve voze je velmi nízký, a tak první moment, když usednete za volant, ve vás vyvolá pocit, že sedíte v závodním voze. Ale nemusíte se bát, rozhled z vozu je i tak naprosto v pořádku. Palubní deska je usazená v přímém dohledu řidiče, který tak má snadný přístup ke všem ovladačům. Sedadla jsou ergonomická a velice pohodlná, že se vám z vozu nebude chtít ani vylézt. Celkově je interiér ve voze prostornější než u předchozí generace. 
1
2

Skvělý požitek z jízdy

Ve voze nechybí bezklíčové odemykání, zadní dveře tak můžete otevírat a zavírat mávnutím nohy pod nárazníkem, což je praktické, pokud máte plné ruce. V novém modelu Insignie navíc naleznete velkorysou bezpečnostní výbavu:

  • bezpečnostní pásy s předepínačem a omezovačem síly na všech sedadlech a pořádná dávka airbagů,
  • systém automatického nouzového brzdění s detekcí chodců,
  • omezovač rychlosti se sledováním jízdních pruhů,
  • hlídání mrtvého úhlu,
  • parkovací asistent a kamery kolem celého vozu,
  • pohon 4x4 a mnoho dalšího.

Ukázka z testování ve Špindlerově Mlýně

A jak se vůz řídí?

Při řízení je znát, že je vůz o 175 kg lehčí oproti předchozí generaci. Vůz disponuje skvělými jízdními vlastnostmi a obratností, a to i ve vyšších rychlostech. Adaptibilní podvozek FlexRide, který má tlumiče s nastavitelnou tuhostí dle zvoleného jízdního režimu se skvěle postará i o nerovnosti na vozovce.

Jízdu si přizpůsobíte dle charakteru vozovky a na výběr máte celkem ze tří režimů: Standard, Tour a Sport.