Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
První jízda: Nový Peugeot 508 se skvělými jízdními vlastnostmi
A je to tady! Jako první jsme pro vás natočili vlastní video nového modelu Peugeot 508 GT 2.0 BlueHDi 180 k EAT 8, a to ještě před jeho příjezdem do Olfin Car Palace!
Spolu s videem přinášíme i spoustu originálních fotografií, které si můžete prohlédnout v naší recenzi.
Podívejte se také na naši upoutávku k Peugeotu 508. Dozvíte se tam například, jaké novinky nový model přináší.
Sportovní, ale elegantní! To je nový Peugeot 508
Nový Peugeot 508 je k nepoznání a nové je opravdu všechno! Pohled z profilu je na novou pětsetosmičku dechberoucí! Dokonalé proporce karoserie, plynulá střecha a jednotné linie zakončí bezrámové dveře, které padnou k designu vozu. Jde o perfektní transformaci na moderní a sofistikovaný manažerský vůz.
Změna oproti předchůdci pětsetosmičky nastala již u celkové siluety vozu. Je o 8 cm kratší a ponížená výška na 140 cm perfektně prospívá skvělé aerodynamice. Vůz má úzká a dlouhá Full LED světla s ostrým pohledem a udávají tak vzhled celému předku vozu.
Interiér a příslušenství modelu Peugeot 508
V novém Peugeotu 508 nalezneme nejnovější a nejmodernější verzí i-Cockpit®. Je zde kompletně digitální přístrojová deska o rozměru až 12,3 palců a 10 palcový dotykový displej.
Interiér vozu dále disponuje dostatkem odkládacích míst a přihrádek, které pojmou nemalé množství různých drobností, ale i větších věcí. Pochvalovat si také jistě budete celkem 4 USB konektory a zásuvku vpředu i v zavazadlovém prostoru.
Bezpečí nade vše!
Ve voze je spousta bezpečnostních asistentů, které řidiči při jízdě ocení. Nechybí automatické přepínání dálkových světel, sledování mrtvého úhlu nebo udržování jízdy v pruhu. Novinkou u příplatkové výbavy je také technologie Night vision, tedy systém nočního vidění, který pomůže rozpoznat osoby či zvěř na vozovce právě ve tmě či za zhoršených viditelných podmínek.
Jízdní vlastnosti
Jízda v nové pětsetosmičce nás velice překvapila, její jízdní vlastnosti jsou naprosto perfektní. Nový Peugeot 508 jsme měli možnost otestovat jak na dálnici, tak i na okresních cestách. Také jsme ji potrápili ve Špindlerově Mlýně, kde v serpentýnách proplouvala bez sebemenšího zaváhání. Nerozhodí ji ani nerovnosti na vozovce, vůz zůstane naprosto v klidu.
Tři z pěti motorů budou diesel
Pod kapotou nabídne nový Peugeot 508 dva benzínové agregáty 1,6 PureTech o výkonu 180K/225K.
Dále pak tři naftové agregáty 1,5 BlueHDI o výkonu 130K/160K/180K.